top of page

通識卷一必備做卷次序


係做通識卷一嘅時候,好多人都會問究竟應該做第一條先,定係做自己較熟悉果一條先。其實做卷嘅次序對你能否考得高分都頗為重要,今日就大家分享下一啲做卷次序嘅重點。

1️⃣ 揀邊種做卷次序好?

對於一啲能力較強嘅考生,你唔會俾自己有留空嘅空間,每一條題目都一定要寫足所有論點同反駁,咁我建議你由第一條開始做就得,因為你如果係Aim 5**,根本唔會有機會比自己唔識做任何一條題目,所以由第一條開始做可以比你更好咁掌握時間,唔使諗邊條自己較有信心,反正你最後都係會做晒。


對一啲能力較差嘅考生,我建議你先揀自己最熟果條做,因為如果你上次最早,二第三條題目又係你比較熟悉嘅議題,你最後就會少咗時間做會攞到分嘅題目。相反,如果你一開始可以放多少少時間落自己有信心嘅題目,你就可以喺嗰啲題目度攞得高分,穩Lv4。

2️⃣ 好唔好分開分題做?

有啲同學會做晒數據題先,或者做晒啲短題目先,然後再做三條長題目。我係絕對唔建議咁做,因為每條分題之間其實係有連繫,同埋你做果題嘅時候,睇嘅資料同用嘅資料都係一樣,如果你分開唔同分題做嘅話,你就要再睇多次啲資料,浪費時間。

545 次查看0 則留言

最新文章

查看全部

通識Top Tips:點樣學一啲深嘅概念?

正如我之前都講過,通識擺高分嘅其中一個因素就係要用啲深嘅Concept,但係點樣先學到深嘅Concept? 今次就同大家分享吓學「加分」concept嘅方法~☺️ 1️⃣ 睇新聞 🤣 叫人睇新聞學通識好似講廢話咁,但睇新聞的確係學Concept嘅最快方法。但我少睇香港本地嘅報紙,反而會睇國際新聞,例如BBC/NYT,亞洲嘅話我會睇關鍵評論網,中國嘅話可以睇新華社,好多中國政策嘅名都可以嗰到搵到。

通識5**分享:如何速溫通識?

好多同學都成日問小編點樣喺短時間內溫好通識依科🤦🏻‍♂️通識科嘅內容咁多,如果每則新聞咁睇,根本冇可能睇得晒。🧐而溫課本嘅內容,又好似對考試冇乜用咁! 以下小編會分享三大要訣,幫助同學喺短時間內溫好通識。👇🏻 1️⃣ 用15分鐘拆題諗Point 比起用成個鐘嚟搵本書嘅知識,我寧願你用15分鐘至半個鐘諗一條題目嘅論點,  搵一條未做過嘅題目,最好唔好揀past paper,諗下每一條自己

bottom of page