top of page

通識Top Tips:點樣學一啲深嘅概念?

正如我之前都講過,通識擺高分嘅其中一個因素就係要用啲深嘅Concept,但係點樣先學到深嘅Concept? 今次就同大家分享吓學「加分」concept嘅方法~☺️

1️⃣ 睇新聞 🤣

叫人睇新聞學通識好似講廢話咁,但睇新聞的確係學Concept嘅最快方法。但我少睇香港本地嘅報紙,反而會睇國際新聞,例如BBC/NYT,亞洲嘅話我會睇關鍵評論網,中國嘅話可以睇新華社,好多中國政策嘅名都可以嗰到搵到。以上嘅網站嘅分析比較詳盡,學到嘅 concept更多~

2️⃣ 睇政策報告

想知多啲關於香港嘅政策,可以睇特首每年嘅施政報告,財政司嘅財政預算案,依啲報告嘅原文其實會包含唔少概念,仲有就係所有政府文件一定係中英對照,所以對中英文嘅同學都好方便。

3️⃣ 雞精書/補習筆記

大部分嘅雞精書嘅Concept都係比較簡單,所以唔建議同學睇,同埋睇雞精書嘅時候你個腦同一時間要記好多概念,未必每個都記得入腦。如果有補習筆記嘅話同學可以溫,大部分概念都係有用同詳細嘅。

728 次查看0 則留言

最新文章

查看全部

通識卷一必備做卷次序

係做通識卷一嘅時候,好多人都會問究竟應該做第一條先,定係做自己較熟悉果一條先。其實做卷嘅次序對你能否考得高分都頗為重要,今日就大家分享下一啲做卷次序嘅重點。  1️⃣ 揀邊種做卷次序好?  對於一啲能力較強嘅考生,你唔會俾自己有留空嘅空間,每一條題目都一定要寫足所有論點同反駁,咁我建議你由第一條開始做就得,因為你如果係Aim 5**,根本唔會有機會比自己唔識做任何一條題目,所以由第一條開始做可

通識5**分享:如何速溫通識?

好多同學都成日問小編點樣喺短時間內溫好通識依科🤦🏻‍♂️通識科嘅內容咁多,如果每則新聞咁睇,根本冇可能睇得晒。🧐而溫課本嘅內容,又好似對考試冇乜用咁! 以下小編會分享三大要訣,幫助同學喺短時間內溫好通識。👇🏻 1️⃣ 用15分鐘拆題諗Point 比起用成個鐘嚟搵本書嘅知識,我寧願你用15分鐘至半個鐘諗一條題目嘅論點,  搵一條未做過嘅題目,最好唔好揀past paper,諗下每一條自己

bottom of page