top of page

【休息時我會點幫自己考試? 】

其實原本唔諗住做依個Share,不過依家大家多咗時間,溫到攰嘅時候不妨休息下,比自己放鬆下,食個飯,睇吓Youtube🥰🥰

今日就同大家分享下休息時會做嘅嘢😛其實休息活動個個人都會做~同埋只要係做自己鐘意同會覺得開心嘅嘢就得啦🤣

以下嘅純粹個人意見,Highly personal🙈 唔係你一定要做㗎~

1️⃣ 睇Youtube 上嘅時事節目😂

我溫書嘅時候成日會開Youtube嘅時事節目送飯,仲要我唔係睇香港嗰啲鏗鏘集、星期日檔案

,我係會睇台灣嘅政論節目😄 其實睇依啲政論節目雖然係我個人興趣,但同一時間都係幫我累積緊例子~例如我喺說話卷(已死)入面用咗高雄市場韓國瑜同寫作卷入面用嘅柯文哲兩個例子都係咁樣得返嚟🤣

2️⃣ National Geography 好多嘢都好好睇

國家地理頻道係我另一個經常會睇嘅頻道,入邊嘅節目類型有多,可以符合唔同同學嘅興趣

🙃 我有一排瘋狂睇空中浩劫,講空難事件發生嘅原因,入面每一單Case都係一個百搭例子,仲記得有一單叫日本航空123號班機空難事件,因為一件小小嘅金屬勞損鑄成大錯,導致空難,係

一件容易入口同運用嘅例子~

比起背例子集,我寧願大家睇下片同節目,有啲圖片同動畫,比起就咁背文字易入口好多,依個亦係我從來唔背例子,但公開試又有大量例子嘅原因☺️

例子可以唔背,但概念一定要背😝

小編親自製作嘅通識概念詞集就可以滿足大家嘅願望😳 小編特登從唔同渠道收集概念,搵返十幾份我以前做過嘅通識Essay,再將所有我用過嘅Concept 打返出嚟,搵埋定義同分類,先完成依本二十幾頁嘅概念集🤩

本概念集有超過100個Concepts,相信普遍同學有7成都未學過,絕對唔係平時嗰啲「個個都識嘅Concepts」(綜合國力、管治效能、生活質素🤭)

—————————————————————

如果多咗4星期想快速升Grade? 🤔

小編精心準備嘅Mock, Lesson 同 Notes 絕對可以係關鍵時刻助你一臂之力

💪🏻

1️⃣ 同考評局份卷幾乎一模一樣嘅中文Paper 1/2 同通識Paper 1X2 Final Mock🤩

2️⃣ 好評不斷嘅速食白話文/範文Skill Course (幾個鐘提升一Grade) 🥰

3️⃣ 通識Paper 1 Final Intensive 拆技班🥳

4️⃣ 範文最後30天衝刺速練😏 通識100 進階Concept 大全😳

全部都以超優惠價發售,詳請可以去bio link度睇啦😍

82 次查看0 則留言

最新文章

查看全部

Study leave 去邊度溫書好 ?四大公眾自修室外溫書好去處

相信大家都差唔多開始放Study Leave,作為你最後衝刺嘅時間,必須要有好完善嘅溫習策略從而幫助你係最後關頭升到最多分,依幾日就會開始分享在溫習策略同注意事項!  ⚠️喺武漢肺炎疫症肆虐之下,全港嘅公眾自修室已經關閉,令到唔少同學冇地方溫書!今日就同大家分享下除咗公眾自修室外,可以溫書嘅地方。 1️⃣ 樓上自修室 其實喺尖沙咀同銅鑼灣呢啲地方,有唔少嘅樓上自修室俾人租用,呢啲地方都係好安靜嘅

未考學校Mock 嘅你一定要留意!考學校Mock 心態

喺武漢肺炎激情之下,好多學校都將中六嘅轉成網上考試,仲有好多同學要三月初先開始考,考完都三月中啦。好多同學仲話延遲左嘅學校打亂晒佢哋所有溫書嘅schedule,所以—— 唔好當佢係Mock,當佢係練習! 考試同做練習係兩種唔同嘅心態,考試嘅話,你每日考嘅嘢都唔同,所以你前一日就會溫下一日考嘅科!所以,如果你要考成兩個禮拜嘅話,你每日做嘅嘢同溫嘅科目就俾你成個時間表限制住,例如3月2號考中文, 3月

最後三十日,如何準備DSE

你到最後30日,唔少都分享左係最後嘅關頭點樣準備公開試,方法有好多,見唔同嘅人亦都有唔同嘅方法去溫書,今日我唔係想分享自己點樣溫書,而係想同大家整合下究竟係揀唔同溫書方法嘅時候,有啲乜嘢嘅準則。 1️⃣ 搵清楚你嘅需要  其實唔同人嘅需要係唔同,有啲同學希望衝5**,有啲同學希望保個四,有啲同學唔同科已經溫得7788 ,有啲同學可能連溫都未開始溫。所以第一步,你一定要問清楚自己想要啲咩,同需要啲

bottom of page